مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-08ورزشي

«خدمات بیمه» صندوق حمایت از قهرمانان و واکنش فدراسیون پزشکی


مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در مورد فعالیت های این صندوق و اقدامات انجام شده برای تصویب اساسنامه توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین شهریاری امروز در نشست خبری که در محل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برگزار شد، گفت: سال 83 نایب رییس فدراسیون اتومبیلرانی ایران و آسیا بودم و در فدراسیون هاکی هم فعالیت داشتم، آن زمان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان تشکیل شد.

وی ادامه داد: فلسفه اصلی این صندوق همان طور که از نامش پیداست برای حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان است، این صندوق باید اساسنامه داشته باشد که نداشت، من آمدم روی این موضوع کار شد، اساسنامه به وزارت ورزش و از طریق وزارتخانه در اختیار دولت قرار گرفت.

شهریاری تاکید کرد: طبق پیگیری ها اساسنامه در دولت تصویب شده است اما هنوز ابلاغ نشده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در مورد شرکت های زیر مجموع این صندوق تصریح کرد: قرار بود از این شرکت ها برای کمک به ورزشکاران استفاده شود اما هنوز شرکت های موردنظر به مرحله سوددهی نرسیده اند.

وی تاکید کرد: بحث درآمدزایی در صندوق نادیده گرفته شده است، کل اعتبار سال گذشته 35 میلیارد تومان بوده است، امسال با رایزنی به 75 میلیارد تومان ارتقا یافت تا حقوق و مزایای قهرمانان و پیشکسوتان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خدمات بیمه» صندوق حمایت از قهرمانان و واکنش فدراسیون پزشکی

«خدمات بیمه» صندوق حمایت از قهرمانان و واکنش فدراسیون پزشکی