مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-16سياسي

آتش زدن قرآن نمایانگر درماندگی در مقابل برهان آن است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: وقتی آتش زدن به عنوان پاسخ به قرآن کریم انتخاب می شود یعنی دشمنان این کتاب به دلایل مختلفی همچون ترس از حاکمیت قرآن به استیصال رسیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحسین بلک صبح چهارشنبه در جمع داوران چهل وششمین دوره مسابقات قرآن کریم اصفهان اظهار داشت: این دوره از مسابقات به دلیل برگزاری در ماه محرم با نام امام حسین (ع) که خود تجسمی از قرآن کریم، بود عجین شده است؛ ائمه اطهار خود قرآن ناطق هستند و خداوند در راستای تبیین و تفسیر آیات قرآن، نعمت ولایت را به ما ارزانی داشه و این در آیات و روایات نیز وارد شده است.

وی با اشاره به بیانات علامه شیخ جعفر شوشتری در کتاب الخصائص الحسینیه عنوان کرد: قرآن یک نور ابدی جاودانه است و علاقه به امام حسین (ع) نیز عشق بی پایانی در قلوب مؤمنان ایجاد می کند؛ قرآن کریم فرقان است و میزان حق و باطل را مشخص می کند و امام حسین (ع) نیز میزان حق و باطل بود و هست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: قرآن کریم کهنگی نداشته و همیشه با طراوت است و سیدالشهدا (ع) نیز روز به روز بر تازگی ایشان اضافه می شود، قرآن کریم مطابق آیات آن شفا است و تربت امام حسین (ع) نیز شفا دهنده است، قرآن کریم نور است و اباعبدلله (ع) نیز موجب رهایی از ظلمت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش زدن قرآن نمایانگر درماندگی در مقابل برهان آن است

آتش زدن قرآن نمایانگر درماندگی در مقابل برهان آن است