مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 22:052023-08-06بين الملل

دیدار وزیر خارجه الجزایر با سفرا و نمایندگان «بریکس»


وزیر خارجه الجزایر با سفرا و نمایندگان رسمی کشورهای عضو گروه بریکس در این کشور دیدار و رایزنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، امروز یک شنبه، احمد عطاف، وزیر خارجه الجزایر در محل وزارت خانه متبوع خود، با سفرا و نمایندگان رسمی کشورهای عضو گروه بریکس در الجزایر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که به دستور عبدالمجید تبون، رییس جمهور الجزایر صورت گرفت، عطاف با سفرای روسیه، چین و هند و کاردارهای سفارت خانه های برزیل و آفریقای جنوبی در این کشور به بحث و گفتگو نشست.

این دیدار در قالب تلاش های الجزایر برای جذب پشتیبانی بیش تر از سوی کشورهای گروه بریکس جهت پذیرش عضویت الجزایر در این گروه صورت می گیرد و الجزایر تلاش دارد با تاکید بر ویژگی های خود که باعث تقویت احتمال عضویت این کشور در بریکس می شود، این امر را به تحقق نزدیک تر کند؛ ویژگی هایی که برخاسته از اصول و ارزش هایی است که سیاست های الجزایر بر آن تمرکز دارد.

همچنین این ویژگی ها از تلاش های الجزایر جهت برپایی نظام بین المللی چند قطبی، فعال سازی اقدامات چندجانبه بین المللی و دموکراتیک نمودن روابط بین المللی سرچشمه می گیرد.

عطاف در دیدار خود با سفرا و نمایندگان کشورهای عضو گروه بریکس در الجزایر تاکید کرد: الجزایر با سابقه مبارزاتی شناخته شده خود در راه اعتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر خارجه الجزایر با سفرا و نمایندگان «بریکس»

دیدار وزیر خارجه الجزایر با سفرا و نمایندگان «بریکس»