مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:052023-07-23اقتصادي

متوسط تاخیر پرواز ایرلاین ها به 94 دقیقه افزایش یافت


طبق آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در خردادماه 1402، 28 درصد پروازهای خروجی تاخیر داشتند و متوسط زمان تاخیر پرواز ایرلاین ها، به 94 دقیقه افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس گزارش منتشرشده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، کل پروازهای فرودگاه های تحت مالکیت شرکت در خردادماه 1402 نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 2 درصد و در اعزام و پذیرش مسافر 3 درصد کاهش و در ارسال و پذیرش بار و پست 2 درصد افزایش داشته است.

پروازهای داخلی فرودگاه های تحت مالکیت شرکت در خرداد ماه 1402 نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 5 درصد، اعزام و پذیرش مسافر 5 درصد و ارسال و پذیرش بار و پست 2 درصد کاهش داشته است.

پروازهای بین المللی فرودگاه های تحت مالکیت شرکت نیز نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 32 درصد، اعزام و پذیرش مسافر 16 درصد و ارسال و پذیرش بار و پست 15 درصد افزایش داشته است.

کل پروازهای فرودگاه های تحت مالکیت شرکت در خرداد ماه 1402 نسبت به ماه گذشته در نشست و برخاست 3 درصد افزایش، اعزام و پذیرش مسافر 2 درصد کاهش و ارسال و پذیرش بار و پست 2 درصد افزایش داشته است.

پروازهای داخلی نیز در این بازه زمانی نسبت به ماه گذشته در نشست و برخاست 1 درصد، اعزام و پذیرش مسافر 5 درصد و ارسال و پذیرش بار و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوسط تاخیر پرواز ایرلاین ها به 94 دقیقه افزایش یافت

متوسط تاخیر پرواز ایرلاین ها به 94 دقیقه افزایش یافت