مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-17حوادث

از دستگیری دندانساز تقلبی تا توقیف ماشین ظرفشویی های قاچاق


فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری یک نفر دندانساز که بدون مجوز قانونی و مدارک پزشکی در ملایر فعالیت می کرد، خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری یک نفر دندانساز که بدون مجوز قانونی و مدارک پزشکی در ملایر فعالیت می کرد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی اطلاع از فعالیت یک نفر در حرفه دندانپزشکی و دندانسازی بدون داشتن مجوز قانونی و مدارک پزشکی، بررسی موضوع را به علت حساسیت و ارتباط با سلامت شهروندان به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی و پیگیری های صورت گرفته و تأیید درستی خبر، با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان اقدام به بازدید و بازرسی از محل مورد نظر کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه فرد مذکور که بدون مجوز قانونی و مدارک پزشکی مربوطه اقدام به ساخت پروتز مصنوعی دندان می کرد، دستگیر و محل فعالیت وی پلمب شد، گفت: با تشکیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از توقیف دو دستگاه موتورسیکلت 1300 سی سی میلیاردی قاچاق توسط مأموران یگان امداد خبر داد و یادآور شد: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد با موتورسیکلت های سنگین فاقد مدارک مأموران یگان امداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری دندانساز تقلبی تا توقیف ماشین ظرفشویی های قاچاق

از دستگیری دندانساز تقلبی تا توقیف ماشین ظرفشویی های قاچاق