مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-15بين الملل

حکم بازداشت دونالد ترامپ صادر شد


هیئت منصفه دادگاه شهر فولتون در ایالت جورجیا آمریکا، دونالد ترامپ را به «اخاذی» و «تلاش برای براندازی نتایج انتخابات 2020» متهم و حکم بازداشت این رییس جمهوری سابق و نامزد انتخابات 2024 ریاست جمهوری ایالات متحده را صادر کرد.

- هیئت منصفه دادگاه شهر فولتون در ایالت جورجیا آمریکا، دونالد ترامپ را به اخاذی و تلاش برای براندازی نتایج انتخابات 2020 متهم و حکم بازداشت این رییس جمهوری سابق و نامزد انتخابات 2024 ریاست جمهوری ایالات متحده را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رسانه های آمریکایی، دونالد ترامپ به همراه 18 تن از مقامات سابق دولت آمریکا تا تاریخ 25 اوت (3 شهریور) مهلت دارند تا تسلیم دادگاه شوند.

در کیفرخواستی که دادگاه منتشر کرده، آمده است: ترامپ و سایر متهمان از پذیرش شکست ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا خودداری کردند و به طور آگاهانه و عامدانه به توطئه ای پیوستند تا به روشی غیرقانونی نتیجه انتخابات را به نفع ترامپ تغییر دهند.

علاوه بر دونالد ترامپ، 18 مقام دیگر از جمله مارک میدوز رییس دفتر کاخ سفید در زمان ترامپ و بسیاری از وکلای فعلی و سابق مانند رودی جولیانی که زمانی از مدافعان سابق ترامپ بود، متهم هستند.

همه این افراد لیست بلند بالا به بی اعتبار کردن پیروزی جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در انتخابات 2020 متهم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم بازداشت دونالد ترامپ صادر شد

حکم بازداشت دونالد ترامپ صادر شد