مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-22فرهنگي

سرمایه گذاران در ساخت سالن های فرهنگی و هنری مشارکت کنند


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: سرمایه گذاران در ساخت سالن های سینمایی، فرهنگی و هنری مشارکت کرده و در این بخش ورود پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید نوریان شامگاه دوشنبه در رونمایی از پوستر نمایش شاه اسماعیل در اردبیل اظهار کرد: دولت بودجه کافی برای ساخت سالن ها و مجموعه های فرهنگی و هنری را ندارد و باید از ظرفیت سرمایه گذاران در این حوزه استفاده کنیم تا با مشارکت آنها زمینه ساخت و توسعه چنین فضاهایی فراهم آید.

وی با قدردانی از همراهی رسانه ها در انتشار اخبار و رویدادهای حوزه فرهنگی و هنری تصریح کرد: دهه 60 و 70 کتابخانه شماره 2 اردبیل به تئاتر شهر اردبیل تبدیل شده بود و ما شاهد نمایش آثار به صورت منظم و هفتگی در این فضا بودیم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تالار شهر اردبیل بیش از 12 سال است که شروع شده ولی هنوز به نقطه بهره برداری نرسیده که دولت سیزدهم مصمم است این پروژه را تا پایان مأموریت خود به سرانجام رسانده و به بهره برداری برساند.

نوریان افزود: در این مجموعه فرهنگی، هنری 2 سالن اختصاصی برای موسیقی و تئاتر دیده شده که امیدواریم اهالی نمایش و تئاتر از فضای فراهم شده در تالار شهر بتوانند بیشترین استفاده و بهره را ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران در ساخت سالن های فرهنگی و هنری مشارکت کنند

سرمایه گذاران در ساخت سالن های فرهنگی و هنری مشارکت کنند