مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-06سياسي

جهاد دانشگاهی الگوی خوداتکایی برای جوانان است


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: جهاد دانشگاهی می تواند الگوی مناسبی برای کسب استقلال مالی و خوداتکایی برای جوانان تحصیلکرده دانشگاهی باشد.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ جهاد دانشگاهی الگوی خوداتکایی برای جوانان است ایسنا/قزوین رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: جهاد دانشگاهی می تواند الگوی مناسبی برای کسب استقلال مالی و خوداتکایی برای جوانان تحصیلکرده دانشگاهی باشد.

دکتر سیدعلی قاسم زاده در گفت گو با ایسنا اظهار کرد: جهاد دانشگاهی مولود مبارک انقلاب اسلامی و گفتمان جهادی آن است که پیوند علم و دانش با جامعه و کاربردی کردن آن را دنبال می کند.

وی بیان کرد: فعالیت های جهاد دانشگاهی مسئله محور و ناظر بر حل مشکلات است و با آموزش مهارت های متعدد در حوزه های مختلفی همچون پزشکی، کشاورزی، صنعتی، فرهنگی، هنری و علوم اجتماعی برای دانشجویان و سایر علاقه مندان گره گشایی می کند.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) تصریح کرد: تولید ثروت از دانش، ترویج فرهنگ کار و به کار بستن علم در جامعه برای خدمت رسانی به مردم؛ هدف غایی این نهاد خدمتگزار است و این نهاد می تواند الگوی مناسبی برای کسب استقلال مالی و خوداتکایی برای جوانان تحصیلکرده دانشگاهی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی الگوی خوداتکایی برای جوانان است

جهاد دانشگاهی الگوی خوداتکایی برای جوانان است