مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-15ورزشي

پهلوانان با نفوذی که در جامعه دارند جهاد تبیین را پیگیری کنند


پهلوانان می توانند با نفوذی که در جامعه دارند در راستای جهاد تبیین قدم بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در اولین همایش تجلیل از پهلوانان استان اظهار داشت: پهلوانان عزیز ما در قرن های گذشته خاطراتی زیبا را از خود به یادگار گذاشته اند که امروز نیز این عزیزان باید همین مسیر ارزشمند گذشتگان را امتداد ببخشند.

وی افزود: جایگاه پهلوانی به سادگی به دست نیامده و با همت و تلاش زیاد، با ایستادگی در صحنه و تحمل و همچنین با سختی و دشواری های فراوان به دست می آید.

وی تاکید کرد: پهلوانان به واسطه اقدامات خود عزت و احترام زیادی در جامعه دارند و اگر در حوزه علم آموزی، کار و تلاش وارد بشوند قطعا با همین نگاه و همین پشت کار موفق خواهند شد.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: عزیزان ما در استان که در زمینه ورزش وارد شدند امروز پرچم دار خدمت به مردم در زمینه های مختلف هستند که باعث افتخار و سرور است.

در زمینه رعایت مقررات و قوانین امروز اگر یک پهلوان نسبت به رعایت آن اهتمام داشته باشد؛ افراد دیگر نیز به این سمت کشانده می شوند.

شفایی تصریح کرد: امروز دشمن نگاه ویژه ای به پهلوانان و قهرمانان ما دارد که در مقابل آن عزیزان پهلوان ما پشت پا و ضربه خوبی به دشمن و دسیسه های آن زد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوانان با نفوذی که در جامعه دارند جهاد تبیین را پیگیری کنند

پهلوانان با نفوذی که در جامعه دارند جهاد تبیین را پیگیری کنند