مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-12سياسي

3 ماه دیگر شهرداری شاهنجرین و بخشداری بابانظر آغاز به کار می کنند


نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس از آغاز فعالیت شهرداری شاهنجرین درگزین و بخشداری بابانظر رزن ظرف سه ماه آینده خبر داد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس از آغاز فعالیت شهرداری شاهنجرین درگزین و بخشداری بابانظر رزن ظرف سه ماه آینده خبر داد.

حسن لطفی شنبه 21 مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بحث تقسیمات کشوری پس از سه سال پیگیری کارشناسی، روز گذشته هیأت دولت ارتقای روستای بابانظر به مرکزیت بقراطی به بخش بابانظر را اعلام کرد.

وی افزود: ماه گذشته نیز پس از چهار سال پیگیری مستمر و با رعایت تمامی قوانین تقسیمات کشوری، وزیر کشور با ارتقاء روستای شاهنجرین مرکز بخش شاهنجرین به شهر موافقت کرد و با این اتفاق ظرف سه ماه آینده شهرداری شاهنجرین و بخشداری بابانظر فعالیت خود را آغاز می کنند.

لطفی در ادامه با بیان اینکه در سال 98 مرکز پژوهش های مجلس 25 بحران فراروی کشور را مطالعه و تحلیل کرد و گزارش آن را به مجلس ارائه داد، گفت: یکی از این بحران ها، بحران آب در کشور بود که از پایان همان سال پیگیر دریافت تسهیلات ماده 56، تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت شدیم که براساس آن وزارتخانه می تواند 10 درصد بودجه مصوب خود را در قالب تسهیلات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 ماه دیگر شهرداری شاهنجرین و بخشداری بابانظر آغاز به کار می کنند

3 ماه دیگر شهرداری شاهنجرین و بخشداری بابانظر آغاز به کار می کنند