مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 20:202023-08-21سياسي

معاون اجرایی رییس جمهور: افزایش دو برابری حقوق اعضای دولت کذب محض است


اخیراً دیدم یکی از عزیزان مطلبی را در فضای مجازی منتشر کردند که در دولت آقای رییسی حقوق اعضای دولت دو برابر شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور، در برنامه صف اول به تشریح برنامه های دولت به منظور اجرای مصوبات سفرهای استانی پرداخت و گفت: دولت سیزدهم در شرایط سختی کار را تحویل گرفت، به گونه ای که ما در ابتدای شروع کار دولت، تقریباً 480 همت کسری بودجه داشتیم و دولت قبل متأسفانه به گونه ای کار را پیش برده بود که کسری بودجه شدیدی در کشور ایجاد شده بود.

معاون اجرایی رییس جمهور، ادامه داد: در پایان سال 1400 دولت موفق شد تقریبا تراز بودجه را به پایان برساند و این هم با  کسب درآمد حل شد نه با استقراض؛ با تولید و افزایش درآمدهای دولت، کسری بودجه را تا حدود زیادی جبران کرد؛ یعنی بخشی از آن افزایش صادرات بود، بخشی از آن درآمدهای نفتی بود و بخشی در رابطه با مالیات بود و بخشی نیز از رشد تولید محقق شد.

وی با اشاره به اقدامات دولت در زمینه کرونا، گفت: در حوزه کرونا ما تقریباً روزانه 700 نفر فوتی داشتیم و حل این مشکل، از دستاوردهای بزرگ دولت  بود.

در همان سال 1400، 8 میلیارد دلار منابع ارزی کشور بود که باید صرف دارو و مواد غذایی می شد، اما در شش ماه اول، دولت قبل بود تمامی این منابع را هزینه کرده بود و وقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اجرایی رییس جمهور: افزایش دو برابری حقوق اعضای دولت کذب محض است

معاون اجرایی رییس جمهور: افزایش دو برابری حقوق اعضای دولت کذب محض است