مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-12اقتصادي

ساخت و ساز بی رویه در مناطق منفصل یکی از علل قطعی آب در «آلارد»


فرماندار رباط کری مساخت و ساز بی رویه در مناطق منفصل، فرسودگی شبکه، قطع برق پمپ چاه ها را ازعلل مختلف قطعی آب در «آلارد» عنوان کرد.

- رباط کریم- فرماندار رباط کری مساخت و ساز بی رویه در مناطق منفصل، فرسودگی شبکه، قطع برق پمپ چاه ها را ازعلل مختلف قطعی آب در آلارد عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید احمدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تجمع مردم آلارد به علت قطعی آب اظهار داشت: ساخت و ساز بی رویه یکی از دلایل قطعی آب است.

فرماندار رباط کریم کمبود تأمین منابع آبی، عدم رعایت اصولی مصرف آب از سوی مردم و ساخت و ساز بی رویه توسط دستگاه های متولی در مناطق منفصل مانند کیکاور و آلارد را از دلایل مهم این معضل دانست.

وی با بیان اینکه ساخت و سازهای بی رویه، عدم اصلاح انشعابات خطوط و شبکه آبرسانی مزید بر علت شده است گفت: علاوه بر این در بعضی جاها کمبود آب و کمبود برق وجود دارد به طوری که کمبود برق باعث خاموشی موتور پمپ چاه های آب می شود و زمان زیادی سپری خواهد شد تا شبکه پرآب شوند که تکرار این کار باعث قطعی آب می شود.

احمدی عنوان داشت: از جمله کارهایی که انجام شده تا مردم در سال های آینده با مشکل مواجه نشوند، اصلاح نزدیک به 60 کیلومتر انشعابات فرسوده و اخذ مجوز احداث دو مخزن پشتیبان برای سفیدار و آلارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز بی رویه در مناطق منفصل یکی از علل قطعی آب در «آلارد»

ساخت و ساز بی رویه در مناطق منفصل یکی از علل قطعی آب در «آلارد»