مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-09اقتصادي

افتتاح بیست و هفتمین شعبه کیمیا اسپیدی در سیستان و بلوچستان


بیست و هفتمین شعبه کیمیا اسپیدی بزرگترین پخش روانکار و زیر مجموعه نفت سپاهان در سیستان و بلوچستان با حضور نماینده مردم در مجلس افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حمیدرضا دهقانی امروز در آیین افتتاح بیست و هفتمین این شعبه که بزرگترین پخش روانکار زیر مجموعه شرکت نفت سپاهان در سیستان و بلوچستان است، گفت: بری فروش مستقیم روغن های تولیدی به اتو سرویس ها و همچنین افزایش شعب شرکت کیمیا اسپیدی، بیست و هفتمین شعبه این شرکت در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

 سرپرست عضو هیات مدیره کیمیا اسپیدی با اشاره به اینکه توزیع عادلانه محصولات روانکار (روغن موتور) تثبیت قیمت ها در بازار را به دنبال دارد، افزود: شعبه استان با اعتبار بیش از 18 میلیارد تومان سرمایه در گردش و ثابت به وسیله افراد بومی منطقه اداره می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با گسترش کار این مجموعه در استان استان بتوانیم در جنوب استان در شهرستان چابهار نیز شعبه جدید احداث کنیم تا در زمینه توزیع در جنوب استان نیز بتوانیم فعالیت بهتری داشته باشیم.

سرپرست عضو هیات مدیره کیمیا اسپیدی ادامه داد: کیمیا اسپیدی بزرگترین پخش روانکار وابسته به شرکت نفت سپاهان یکی از مجموعه های کارآفرین نمونه در ایجاد اشتغال است و در مجموع شامل 4 شرکت اصلی نفت سپاهان، نفت بهران، نفت پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیست و هفتمین شعبه کیمیا اسپیدی در سیستان و بلوچستان

افتتاح بیست و هفتمین شعبه کیمیا اسپیدی در سیستان و بلوچستان