مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 23:402023-07-23دانش

پادگان 07 به فرهنگسرا تبدیل شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: بازمانده پادگان 07 را باید نگه داریم و این تکه از تاریخ که در استان به جا مانده را به عنوان فرهنگسرای لرستان داشته باشیم.

- پیشنهاد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان:  پادگان 07 به فرهنگسرا تبدیل شود ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: بازمانده پادگان 07 را باید نگه داریم و این تکه از تاریخ که در استان به جا مانده را به عنوان فرهنگسرای لرستان داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عطا حسن پور یکم مرداد ماه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد اظهار کرد حدود 600 سال قبل از اینکه حکومت اسلامی بر سرزمین ایران حاکم شود نخستین بنیان حکومت شیعه در قلعه فلک الافلاک بنا نهاده شده و این قلعه به عنوان اولین خواستگاه شیعه در تاریخ است.

وی ادامه داد: لرستان همواره زادگاه فرزانگان، عالمان و فقها بوده و خواستگاه 6552 شهید بوده که هنوز سلسله آنها در استان قطع نشده است.

حسن پور افزود: لرستان با این همه سبقه فرهنگی هنوز یک فرهنگسرا در مرکز شهر ندارد و فقط یک محوطه در مرکز استان به مساحت حدود 15 هکتار داریم که اگر از دست برود باید داغ یک فرهنگسرا در دل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادگان 07 به فرهنگسرا تبدیل شود

پادگان 07 به فرهنگسرا تبدیل شود