مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 15:452023-07-27اقتصادي

کاهش دریافتی بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان از شبکه آب شهری


میزان دریافت آب بیمارستان اصلی شهر زاهدان از شبکه شهری به نسبت سال قبل 35 درصد کاهش یافته است.

- کاهش دریافتی بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان از شبکه آب شهری ایسنا/سیستان و بلوچستان میزان دریافت آب بیمارستان اصلی شهر زاهدان از شبکه شهری به نسبت سال قبل 35 درصد کاهش یافته است.

رییس بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) در گفت وگو با ایسنا- با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر کمبود آب بیمارستان با استفاده از تانکرهای آبرسان حل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر امیر گرگیج با اشاره به اهمیت تامین پایدار آب در محیط های درمانی گفت: بیمارستان علی ابن ابی طالب (ع) با 650 تخت فعال تخصصی و فوق تخصصی در روز عادی به حداقل 800000 لیتر آب نیاز دارد که این میزان آب برای اقدامات بهداشتی و گند زدایی تجهیزات و فضای فیزیکی در اتاق های عمل و بخش های درمانی، آشپزخانه، استفاده در حمام ها و سرویس های بهداشتی و سامانه سرمایشی بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به تنش های آبی شمال استان که میزان ورودی آب این بیمارستان از شبکه آب شهری را متاثر کرده است از همکاری های مستمر شرکت آب و فاضلاب استان و زاهدان برای کاهش مشکلات آبی بیمارستان تشکر کرد و گفت: با وجود تمام این تلاش ها در 3 ماه اخیر بالغ بر 3500000 لیتر آب از تانکرهای آبرسان سطح شهر خریداری کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دریافتی بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان از شبکه آب شهری

کاهش دریافتی بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان از شبکه آب شهری