مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-12سياسي

احزاب با پرهیز از اختلاف برای برگزاری انتخاباتی آرمانی و آگاهانه برنامه ریزی کنند


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دشمن به دنبال اختلاف افکنی در جامعه است و احزاب سیاسی با هوشیاری، بصیرت و پرهیز از اختلاف باید زمینه انتخاباتی آگاهانه و آرمانی را برای مردم فراهم کنند.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دشمن به دنبال اختلاف افکنی در جامعه است و احزاب سیاسی با هوشیاری، بصیرت و پرهیز از اختلاف باید زمینه انتخاباتی آگاهانه و آرمانی را برای مردم فراهم کنند.

   آیت الله سیدحسن عاملی در نشست اعضای شورای مرکزی و دبیران احزاب سیاسی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال اختلاف افکنی در جامعه است اظهار کرد: دشمن در پی ایجاد اختلاف و دوتیرگی در جامعه است و احزاب با هوشیاری و بصیرت کافی باید از ورود به میدان اختلاف پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو انتخاباتی حیاتی است، گفت: آمریکا و به تبع آن اروپا چشم به انتخابات پیش رو دوخته و منتظر نتایج انتخابات هستند، در صورتی که شاهد حضور و مشارکت گسترده مردم باشند با ملایمت و مماشات رفتار خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: نقش مهم احزاب سیاسی در جامعه با مطالبه گری از نمایندگان و مسئولان و نقد عملکرد مدیران پررنگ تر خواهد شد و از مسئولیت سنگین احزاب سیاسی در انتخابات پیش رو برای به چالش کشیدن کاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب با پرهیز از اختلاف برای برگزاری انتخاباتی آرمانی و آگاهانه برنامه ریزی کنند

احزاب با پرهیز از اختلاف برای برگزاری انتخاباتی آرمانی و آگاهانه برنامه ریزی کنند