مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-21اجتماعي

برگزاری مشاوره رایگان انتخاب رشته در دانشگاه علم و هنر


همزمان با اعلام نتایج آزمون سراسری، پایگاه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علم و هنر با همکاری مرکز مشاوره این دانشگاه و با حضور مشاورین مجرب آموزش و پرورش فعالیت خود را آغاز کرد.

- ایسنا/یزد همزمان با اعلام نتایج آزمون سراسری، پایگاه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علم و هنر با همکاری مرکز مشاوره این دانشگاه و با حضور مشاورین مجرب آموزش و پرورش فعالیت خود را آغاز کرد.

محمود اشعاری رییس دانشگاه علم و هنر در این باره در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه علم و هنر امسال نیز در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خویش و همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری، برای دوازدهمین سال متوالی اقدام به مهیا کردن بستری مناسب و اثربخش جهت کمک به مشاوره انتخاب رشته با همکاری اساتید گروه مشاوره و همچنین اساتید مجرب و متعهد استان کرده است.

وی اظهار کرد: دانشگاه علم و هنر وابسته به جهاددانشگاهی یزد امسال به منظور کاهش دغدغه خانواده ها و داوطلبان و جهت تسهیل در انتخاب آگاهانه داوطلبان در این مقطع زمانی، نسبت به برگزاری کارگاه های رشته شناسی با حضور اساتید و اعضای هیات علمی رشته های مرتبط نیز کرده است.

اشعاری با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی برای داوطلبان کنکور و خانواده هایشان به صورت حضوری و آنلاین پیرامون آشنایی بیشتر داوطلبان با تغییرات و موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مشاوره رایگان انتخاب رشته در دانشگاه علم و هنر

برگزاری مشاوره رایگان انتخاب رشته در دانشگاه علم و هنر