مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:102023-07-31سياسي

آزادگان شناسنامه عزت و افتخار ایران اسلامی هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه آزادگان شناسنامه عزت و افتخار ایران اسلامی هستند، گفت: تکریم از آنها و تکریم از خانواده معظم شهدا وظیفه تمامی آحاد جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ولی پوری ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی آیین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به مهین اسلامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان اظهار داشت: آزادگان و ایثارگران سند زنده و پرافتخار آزادگی، مقاومت و هویت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس هستند که مقاومت و شهادت طلبی آنان از عاشورای حسینی سرچشمه گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، آزادگان و ایثارگران را شناسنامه عزت و افتخار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: تکریم از این عزیزان و خانواده آنان همانند تکریم از خانواده معظم شهدا وظیفه تمامی آحاد جامعه است.

وی افزود: به منظور تکریم از این عزیزان برنامه منسجم استانی در دستور کار تمامی دستگاه های استان با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قرار گیرد.

ولی پوری خاطر نشان کرد: شایسته است جلسات متناظر شهرستان های استان نیز به ریاست فرمانداران برگزار و نسبت به برگزاری برنامه های متنوع اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان شناسنامه عزت و افتخار ایران اسلامی هستند

آزادگان شناسنامه عزت و افتخار ایران اسلامی هستند