مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-19سياسي

5 مرکز استانی کشور از زیرساخت های HD بهره مند هستند


معاون فنی و توسعه سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی گفت: در حال حاضر 5 مرکز استانی کشور از زیرساخت های اچ دی(HD) بهره مند هستند.

- تبریز- معاون فنی و توسعه سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی گفت: در حال حاضر 5 مرکز استانی کشور از زیرساخت های اچ دی(HD) بهره مند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا شریفی در حاشیه بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز گفت: قدم زدن در تراکتورسازی باعث افتخار برای هر ایرانی مسلمان است چرا که این مجموعه توانسته حلقه تولید را در داخل خود به نحوه احسن تکمیل کرده و در واقع تبلور همت ایرانی را در تراکتورسازی دید و معنی کرد.

شریفی افزود: در شرایط کنونی زیست بوم سیاسی فعلی دنیا برای حضور در میان ابرقدرت های جهانی باید صنعت های همچون تراکتورسازی را الگو قرار دهیم و به این صنایع به عنوان نشان و برند ملی ایرانی افتخار کنیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 5 مرکز استان از 33 مرکز استانی کشور از زیرساخت های اچ دی(HD) بهره مند هستند و مابقی مراکز نیز در رقابت تنگا تنگ برای مجهز شدن به این زیرساخت های فنی در حوزه رسانه هستند.

شریفی با اشاره به تاکید ریاست سازمان صدا و سیما برای هدایت زیر ساختها به سمت تکنولوژی فورکی (4K) گفت: در گشور سه تکنولوژی اس دی(SD)، اچ دی(HD) و فورکی (4K)و جود دارد و برای اینکه به برنامه اعلامی از سوی ریاست ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مرکز استانی کشور از زیرساخت های HD بهره مند هستند

5 مرکز استانی کشور از زیرساخت های HD بهره مند هستند