مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-17سياسي

حضور رییس قوه قضاییه در جلسه رسیدگی به بزرگترین پرونده مفاسد اقتصادی گلستان


رییس دستگاه قضا صبح امروز در یکی از برنامه های سفر خود به استان گلستان، به صورت سرزده در جلسه رسیدگی به بزرگترین پرونده مفاسد اقتصادی استان گلستان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس دستگاه قضا در نخستین برنامه از سفر خود به استان گلستان، به صورت سرزده از دادگاه های تجدیدنظر این استان بازدید به عمل آورد.

  موضوع جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران در نظام اقتصادی، که دارای حدود 100 متهم، اتخاذ شیوه متقلبانه در خارج سازی منابع بانکی و تزریق به یک شبکه پولشویی بود.

  حسب مفاد پرونده، با پیگیری های دستگاه قضا و دادستانی مرکز استان گلستان، عمده وجوهی که توسط شبکه مزبور به شیوه متقلبانه از منابع بانکی خارج شده بود، ردیابی و شناسایی شده و در راستای توقیف آنها و استرداد حقوق بیت المال، اقدامات مقتضی و قانونی صورت گرفته است.

  در جریان این جلسه دادگاه، اتهام یکی از متهمین دایر بر مشارکت در پولشویی سازمان یافته، قرائت و تفهیم شد و وکیل متهم با حضور در جایگاه به بیان دفاعیات پرداخت.

  در ادامه حضور رییس دستگاه قضا در دادگاه های تجدیدنظر استان گلستان، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای برای دقایقی در یکی دیگر از جلسات در حال برگزاری این دادگاه که موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس قوه قضاییه در جلسه رسیدگی به بزرگترین پرونده مفاسد اقتصادی گلستان

حضور رییس قوه قضاییه در جلسه رسیدگی به بزرگترین پرونده مفاسد اقتصادی گلستان