مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 21:552023-08-19سياسي

ظرفیت اسکان 400 هزار زائر اربعین در قم وجود دارد


مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم با تاکید بر آمادگی لازم برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی در این استان، گفت: امسال برای اسکان 400 هزار زائر اربعین برنامه ریزی شده است.

- ایسنا/قم مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم با تاکید بر آمادگی لازم برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی در این استان، گفت: امسال برای اسکان 400 هزار زائر اربعین برنامه ریزی شده است.

مهدی قربانی کرم، مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین قم، در نشست خبری با خبرنگاران که امروز 28 مرداد در سالن جلسات فرمانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: زمان استقبال از زائران و پذیرش آنان نیز از نخستین روز شهریور آغاز می شود و به مدت 25 روز ادامه پیدا می کند.

وی با اشاره به این که نحوه اسکان و پذیرایی زائران اربعین با سال های قبل متفاوت است ادامه داد: مطابق برنامه ریزی انجام شده، محل اسکان زائران منحصر به یک مکان خاص مانند مصلای قدس و یا مسجد جمکران نیست و مکان های مختلفی در نظر گرفته شده است.

مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین قم اضافه کرد: اغلب مساجد، حسینیه ها، بقاع متبرکه امامزادگان، حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران برای محل اسکان زائران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که شهروندانی که مایل به در اختیار گذاشتن منازل خود جهت اسکان زائران هستند نیز آمادگی خود را اعلام کنند، تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اسکان 400 هزار زائر اربعین در قم وجود دارد

ظرفیت اسکان 400 هزار زائر اربعین در قم وجود دارد