مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-01سياسي

فراخوان نهمین جشنواره خاتم منتشر شد


فراخوان نهمین دوره جشنواره خاتم در بخش های دانش آموزی و بزرگسال با موضوعات بازنمایی و بازگویی و بازآفرینی شخصیت و شیوه زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد.

- فراخوان نهمین دوره جشنواره خاتم در بخش های دانش آموزی و بزرگسال با موضوعات بازنمایی و بازگویی و بازآفرینی شخصیت و شیوه زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فراخوان نهمین دوره جشنواره خاتم در بخش های دانش آموزی و بزرگسال با موضوعات بازنمایی و بازگویی و بازآفرینی شخصیت و شیوه ی زندگی پیامبر اکرم (ص)،نمایش تأثیر وجوه شخصیت پیامبر اکرم (ص) در زندگی نزدیکان، اصحاب و معاصران ایشان، آفرینش ابعاد و نحوه ی آشنایی و الفت با زندگی پیامبر در نظرگاه اشخاص و افراد دیگر در طول تاریخ تا دوران معاصر و امروز منتشر شد.

علاقه مندان جهت شرکت در این دوره از جشنواره می توانند در محورهایی از جمله داستان کوتاه در حداکثر پنج هزار کلمه در دو حوزه بزرگسال و کودک و نوجوان، داستان کوتاهِ کوتاه (داستانک، داستان کوچک، داستانِ مینیمال) در حداکثر صد کلمه؛ همچنین در بخش ویژه نیز با محوریت ارسال طرح رمان و شرکت در کارگاه نوشتن رمان زیر نظر اساتید مطرح کشور، پس از بررسی و گزینش طرح های ارسالی شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان نهمین جشنواره خاتم منتشر شد

فراخوان نهمین جشنواره خاتم منتشر شد