مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 06:452023-08-16سياسي

یک فرمانده،یک خاطره و چمدانی پر از پول


دو جوان در حال عبور از محلی بودند که خودرو تیمسار قرنی داخل چاله افتاده بود آنها که متوجه مشکل می شوند به کمک تیمسار می آیند و با هر زحمتی که بوده ماشین را در می آورند.

- دو جوان در حال عبور از محلی بودند که خودرو تیمسار قرنی داخل چاله افتاده بود آنها که متوجه مشکل می شوند به کمک تیمسار می آیند و با هر زحمتی که بوده ماشین را در می آورند.

تیمسار قرنی دو اسکناس 100 تومانی به آنها می دهد، اما آن دو جوان به هیچ وجه قبول نمی کنند یکی از آنها گفته بود که درست است نیاز داریم ولی این کار را به خاطر پول نکردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحوم سرهنگ سیدمحمدعلی شریف النسب، رزمنده دفاع مقدس و از مبارزان ارتشی پیش از انقلاب است.

او از هسته های اصلی شکل گیری ارتش انقلابی با همراهی شهیدانی چون قرنی، فلاحی، صیاد، نامجو، کلاهدوز، اقارب پرست، سلیمی و ظهیرنژاد بود.

این پیشکسوت ارتشی با وجود جراحات ناشی از دوران هشت سال دفاع مقدس، آن را مدال افتخار و هدیه الهی می دانست و هرگز از مجروحیتش لب به سخن نگشود.

مرحوم شریف النسب در کتاب خاطرات خود با عنوان ارتش در دیده ها و شنیده ها درباره برخی از جنبه های عمومی سپهبد شهید محمدولی قرنی روایت می کند: بیشتر بخوانید: آن روزها قانون این بود افرادی که قصد ورود به دبیرستان نظام داشتند، باید یک معرفی نامه از یک نظامی ارشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فرمانده،یک خاطره و چمدانی پر از پول

یک فرمانده،یک خاطره و چمدانی پر از پول