مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-07سياسي

رسانه ها روشنگری کنند


استاندار هرمزگان با انتشار پیامی از جامعه رسانه ای خواست با روشنگری خود در راستای هدایت افکار عمومی نقش مهمی ایفا کرده و راه پیشرفت کشور و جامعه را هموارتر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی دوستی در آستانه 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهر مزارشریف افغانستان با صدور پیامی خطاب به اصحاب رسانه استان هرمزگان اظهار کرد: تلاش صادقانه اصحاب رسانه در پوشش اخبار و رویدادهای مختلف به منظور ارتقای سطح آگاهی اقشار مختلف مصداق بارز خدمت ارزشمند بوده و همواره سزاوار قدردانی است.

وی آورده است: قداست قلم در آموزه های دینی دارای چنین اهمیتی است که خداوند در قرآن به آن سوگند یاد کرده و می فرماید: ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ؛ سوگند به قلم و آنچه می نویسند و این حکایت از نقش تاثیر گذار اصحاب رسانه دارد که با قلم خود به تبیین برای مردم می پردازند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار کرد: هفدهم مرداد یادآور سالروز شهادت بزرگ مرد عرصه خبر و اطلاع رسانی، شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است که تا آخرین لحظه حیات خود دست از رسالت خطیر اطلاع رسانی برنداشت و در نهایت در این راه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها روشنگری کنند

رسانه ها روشنگری کنند