مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-14اقتصادي

17 سال معطلی برای ساخت یک پل در بم / دادستان به مسئولان تذکر داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عملیات ساخت و احداث پل تقاطع غیرهمسطح دهبکری از توابع شهرستان بم در شرق استان کرمان با هدف حذف یکی از نقاط مشکل ساز و حادثه خیز استان کرمان که از 17 سال قبل آغاز شده، - عملیات ساخت و احداث پل تقاطع غیرهمسطح دهبکری از توابع شهرستان بم در شرق استان کرمان با هدف حذف یکی از نقاط مشکل ساز و حادثه خیز استان کرمان که از 17 سال قبل آغاز شده، اما هنوز تکمیل نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عملیات ساخت و احداث پل تقاطع غیرهمسطح دهبکری از توابع شهرستان بم در شرق استان کرمان با هدف حذف یکی از نقاط مشکل ساز و حادثه خیز استان کرمان که از 17 سال قبل آغاز شده، اما هنوز تکمیل نشده و مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

این پل، محل تلاقی محور بم - دهبکری و مرغک است که در لیست حادثه خیزترین مناطق استان کرمان قرار دارد.

بهنام جعفری زاده، دادستان بم در بازدیدی که به همراه فرماندار این شهرستان از این پروژه داشت، در جمع خبرنگاران گفت: محور دهبکری به دارزین جز محورهای پرترددی است که به تناسب بار ترافیکی و حجم تردد زیاد بهسازی و ایمن سازی نشده است.

وی اظهارداشت: علیرغم گذشت حدود 17 سال از آغاز پروژه تقاطع غیرهمسطح دهبکری، این طرح تاکنون به مرحله بهره برداری نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 سال معطلی برای ساخت یک پل در بم / دادستان به مسئولان تذکر داد

17 سال معطلی برای ساخت یک پل در بم / دادستان به مسئولان تذکر داد