مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-10سياسي

سفیر انگلیس جسارت دارد در مورد خبرنگاران کشورش ابراز نگرانی کند؟


معاون امور بین الملل قوه قضاییه گفت: آیا سفیر انگلیس جسارت دارد تا نسبت به وضعیت خبرنگاران در کشور خودش ابراز نگرانی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از قوه قضاییه، کاظم غریب آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین الملل قوه قضاییه در واکنش به انتشار محتوای مداخله جویانه سفیر انگلیس در یکی از شبکه های اجتماعی همزمان با روز خبرنگار، با انتشار پیامی در توییتر نوشت: آیا سفیر انگلیس که بطور مزورانه در مورد خبرنگاری و آزادی بیان صحبت کرده و توییت منتشر می کند، جسارت دارد تا نسبت به وضعیت خبرنگاران در کشور خودش ابراز نگرانی کرده و به آنها ادای احترام کند؟! سفیر انگلیس چه توضیحی درباره وضعیت خبرنگاران در کشورش دارد؟! غریب آبادی در ادامه نمونه هایی از مصادیق بازداشت و بدرفتاری با خبرنگاران در انگلیس را به شرح زیر ذکر کرد: 1.

چندی پیش یک ائتلاف بین المللی از خبرنگاران، ویراستاران و ناشران خواست که جولیان آسانژ، بنیانگذار ویکی لیکس که مورد شکنجه نیز قرار گرفته بود، فوراً از زندانی در انگلیس آزاد شده و تمامی اتهامات از وی برداشته شود.

(22 ژوئن 2022) 2.

دستور دستگیری غیرقانونی 4 خبرنگاری که در جریان پوشش اخبار اعتراضات مربوط به تغییرات آب و هوایی بازداشت شدند، از سوی افسران ارشد پلیس صادر شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر انگلیس جسارت دارد در مورد خبرنگاران کشورش ابراز نگرانی کند؟

سفیر انگلیس جسارت دارد در مورد خبرنگاران کشورش ابراز نگرانی کند؟