مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-13اقتصادي

حدود90 درصد صنایع فارس کوچک است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از سهم بیش از 90 درصدی صنایع کوچک در شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: صنایع کوچک نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار، - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از سهم بیش از 90 درصدی صنایع کوچک در شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: صنایع کوچک نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار، رشد تولید و توسعه صنعتی دارند.

سید مصطفی هاشمی بیان کرد: اهمیت صنایع کوچک در رشد و توسعه اقتصادی و لزوم توجه همگانی به این صنایع، سبب شد تا 21 مرداد در تقویم رسمی کشور به نام روز حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شود.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، او افزود: صنایع کوچک ومتوسط آن هم باتوجه به مزایایی که دارند، محرک اصلی اشتغال و رشد اقتصادی هستند.

هاشمی با بیان اینکه صنایع کوچک به علت میزان سرمایه گذاری کمتر در مقایسه با صنایع بزرگ، در زمان کمتری به تولید و بهره برداری و اشتغال می رسند و با نوسانات اقتصادی نیز زودتر دچار مشکل می شوند، گفت: از این منظر، حمایت از آنها بعنوان اولویت مهم مطرح است و سیاست های حمایتی دولت و وزارت صمت نیز برهمین محور استوار است تا صنایع کوچک بتوانند در عرصه های تولیدی و صنعتی نقش مهم خود را ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود90 درصد صنایع فارس کوچک است

حدود90 درصد صنایع فارس کوچک است