مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-07سياسي

اقتصاد دریامحور به توسعه فرهنگ عمومی مناطق ساحل نشین منجر شود


در کنار توسعه اقتصاد دریامحور باید از این فرصت به نفع توسعه فرهنگ عمومی مناطق ساحل نشین استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر دوشنبه در جمع مدیرکل، معاونان و مدیران بنادر شرق و غرب استان هرمزگان اظهار کرد: با توجه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در موضوع توسعه شهرهای ساحلی که جزو سیاست های نظام است، طرح های مطالعاتی که برای مناطق شرق استان تعریف شده در توسعه فرهنگ عمومی مناطق ساحل نشین نیز اثرگذار خواهد بود.

وی نقش بنادر در توسعه استان هرمزگان را بی بدیل دانست و بر مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی استان در حوزه تبدیل ظرفیت ها و فرصت های فرهنگ عمومی مناطق ساحل نشین و تقویت و تغییر گفتمان نخبگانی در حوزه دریا در قالب کارگاه های آموزشی تاکید کرد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به تاکیدهای مکرر رهبر انقلاب در موضوع توسعه سواحل مکران، ارائه گزارش های مدیران بنادر و دریانوردی شرق و غرب بنادر استان را از روند طرح های در دست احداث اداره کل بنادر و دریانوردی را امیدبخش ارزیابی کرد.

حجت الاسلام عبادی زاده با تاکید بر اینکه باید قطب های اقتصادی در کنار سواحل ایجاد شود، گفت: دریا یک نعمت خدادادی است که متاسفانه در کشور ما به خصوص در خطه جنوب کشور از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده درحالی که ایجاد قطب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دریامحور به توسعه فرهنگ عمومی مناطق ساحل نشین منجر شود

اقتصاد دریامحور به توسعه فرهنگ عمومی مناطق ساحل نشین منجر شود