مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-14اقتصادي

امکان خرید 9 بلیت نجف فقط با یک کد ملی


در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می تواند تا 9 بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.

- عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می تواند تا 9 بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، رامین حمزه ای مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی و عضو انجمن شرکت های هواپیمایی در نشست خبری با تاکید بر اهمیت موضوع اربعین در کشور، گفت: سال گذشته (1401) شرکت هواپیمایی قشم 17 هزار زوار را جا به جا کرد و در سال جاری هم پیش بینی می شود با توجه به ظرفیت ها 16 الی 17 هزار نفر از این شرکت جا به جا خواهند شد و برای پروازهای نجف 4 پرواز که شامل 2 فروند ایرباس 320 و یک فروند فوکر و یک ناوگان آرجی استفاده خواهد شد.

وی افزود: راهپیمایی بزرگ اربعین مراسم مهمی برای کشور محسوب می شود و این مجموعه قطعاً در این راستا وظایف خود را به بهترین شکل انجام و به ثمر خواهد رساند.

این مقام مسئول گفت: سال گذشته از شاهرود و بندرعباس پرواز داشتیم و امسال هم نیز از جزیره قشم به مقصد نجف اشرف پرواز خواهیم داشت؛ نگاه ایرلاین ما به اربعین نگاه درآمدی نیست بلکه نگاه وظیفه ای برای این ایام و کشور است لذا با تمام قوا در پروازهای اربعین شرکت خواهیم کرد و بسته های فرهنگی نیز در پروازها برنامه ریزی شده و برای تاخیرها هواپیمای بک آپ در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان خرید 9 بلیت نجف فقط با یک کد ملی

امکان خرید 9 بلیت نجف فقط با یک کد ملی