مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-15سياسي

لزوم تسریع در تجهیز محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بر لزوم تسریع در تجهیز محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار بهمن کارگر در دیدار با استاندار لرستان ضمن قدردانی از اهتمام استاندار لرستان برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، به نقش ویژه این استان در دوران دفاع مقدس به خصوص در عملیات های کربلای 4 و کربلای 5 اشاره کرد و اظهار داشت: نقش رزمندگان لرستان در عملیات های کربلای 4 و 5 و شکستن خط و مقاومت در برابر ارتش بعثی ارزشمند است؛ لذا این رشادت ها باید ثبت و ضبط و برای نسل آینده تبیین شود.

وی، دانشنامه دفاع مقدس لرستان را نماد هویت و افتخار این استان دانست و افزود: باید با همراهی صاحب نظران، پیش کسوتان و مراکز دانشگاهی تکمیل و عقب ماندگی موجود جبران شود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، در اهمیت و ضرورت تولید و انتشار کتاب های دفاع مقدس، عنوان کرد: در حوزه تهیه و تدوین کتاب های دفاع مقدس باید گام های بلندتری برداشته شود.

سردار کارگر، همچنین با تأکید بر نقش مؤثر مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس در حفظ دستاوردها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان کرد: مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس باید به محیطی پویا و اثرگذار همچون دوران دفاع مقدس تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در تجهیز محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان

لزوم تسریع در تجهیز محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان