مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 06:552023-07-23اقتصادي

ضرورت تحول در کشاورزی لرستان/ توسعه نیروگاه های خورشیدی در استان


استاندار لرستان با بیان اینکه تغییر و تحول در کشاورزی و باغداری استان ضروری است، گفت: توسعه نیروگاه های خورشیدی در استان برای تولید انرژی پاک لحاظ شود.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان با بیان اینکه تغییر و تحول در کشاورزی و باغداری استان ضروری است، گفت: توسعه نیروگاه های خورشیدی در استان برای تولید انرژی پاک لحاظ شود.

فرهاد زیویار شامگاه شنبه سی ویکم تیرماه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگورای شهادت اباعبدالله و یاران باوفای ایشان با بیان اینکه الگوی کشت در استان تابع قوانین ملی است، و حتما باید معیارهای ملی در این زمینه در نظر گرفته شود عنوان کرد: استفاده از دانش علمی تخصصی در این حوزه مهم است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه تغییر و تحول در کشاورزی و باغداری لرستان ضروری است، بیان کرد: چگونگی استفاده از منابع آبی، رعایت الگوی کشت، استفاده از دانش روز و بهره گیری از روش های نوین آبیاری از مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

زیویار به جلسه هفته گذشته با یک هلدینگ اشاره کرد و افزود: این هلدینگ نه تنها در حوزه هواپیمایی بلکه در حوزه گردشگری و کشاورزی نیز سرمایه گذاری ها و خدمات بزرگی انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تحول در کشاورزی لرستان/ توسعه نیروگاه های خورشیدی در استان

ضرورت تحول در کشاورزی لرستان/ توسعه نیروگاه های خورشیدی در استان