مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-12سياسي

وضعیت دستگاه های اجرایی در امر توجه به نماز بررسی می شود


رییس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: وضعیت دستگاه های اجرایی در امر توجه به فریضه الهی نماز بررسی و ارزیابی شده و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمود و مشخصه اول ستاد اقامه نماز توجه مردم به نماز است و در ابتدای کار باید افراد را به نماز دعوت کنیم.

وی ادامه داد: نماز بازدارنده انسان از ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری و فرهنگی و تربیتی است و اگر در جامعه ناهنجاری را در هر بُعدی ملاحظه کردید، در گرو عدم توجه به نماز است .

رییس ستاد اقامه نماز همدان خاطرنشان کرد: طرحی با آموزش و پرورش به نام پیوند خانه، مدرسه و مسجد داریم که با موضوع نماز است و هدف از این طرح آن است که هماهنگی برای تربیت دانش آموز شکل گیرد.

وی با اشاره به اینکه نشست های نمارشناسی با دانش آموزان خواهیم داشت عنوان کرد: این طرح با نام طرح شبهه شناسی خواهد بود که در این کلاس مسائل آموزشی و فرهنگی در حیطه نماز بررسی خواهد شد.

حسنی حلم با بیان اینکه طرح شیوه های تبیین نماز ویژه والدین برای فرزندان برگزار خواهد شد عنوان کرد: این برنامه نیز با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت دستگاه های اجرایی در امر توجه به نماز بررسی می شود

وضعیت دستگاه های اجرایی در امر توجه به نماز بررسی می شود