مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 19:202023-08-14بين الملل

وزیر دفاع یمن: سلاح جدید خود را به زودی رونمایی می کنیم


وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن ضمن هشدار به آمریکا، کشورهای غربی و ائتلاف سعودی، تأکید کرد که نیروهای مسلح این کشور به حضور اشغالگرانه این کشورها در آبها و خاک یمن پایان خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن امروز دوشنبه تأکید کرد که نیروهای مسلح این کشور، با همبستگی مردم یمن، تمامی اراضی این کشور را از دست متجاوزان و مزدوران آنان آزاد خواهد کرد.

پایگاه خبری انصارالله به نقل از العاطفی گزارش داد، هیچ کشوری نخواهد توانست مانع از آزادی یمن شود؛ زیرا این حق شرعی و قانونی ماست.

آمریکا و انگلیس هم نباید به تحریک کشورای ائتلاف سعودی ادامه دهد تا دست به تنش بزنند، بلکه باید به آنان کمک کنند که از این جنگ وحشیانه و بی نتیجه خارج شوند .

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت و اوامر آمریکا و با جانبداری های سازمان ملل، از ششم فروردین 1394 با تلاش برای بازگرداندن رییس جمهور مستعفی یمن به قدرت، اقدام به تجاوز نظامی علیه یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرده است.

این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرده است و فقط با کشته و زخمی شدن هزاران یمنی، آواره شدن میلیون ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت های این کشور، گسترش قحطی، گرسنگی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع یمن: سلاح جدید خود را به زودی رونمایی می کنیم

وزیر دفاع یمن: سلاح جدید خود را به زودی رونمایی می کنیم