مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 01:252023-07-24بين الملل

احضار سفیر دانمارک و کاردار سوئد در الجزایر


وزارت خارجه الجزایر در واکنش به جنایتهای صورت گرفته علیه قرآن کریم در سوئد و دانمارک، سفیر کپنهاگ و کاردار استکهلم را احضار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه واکنشهای کشورهای اسلامی به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید در کشورهای سوئد و دانمارک، وزارت خارجه الجزایر بعد از ظهر امروز دوشنبه خبر داد که سفیر کپنهاگ و کاردار استکهلم را احضار کرده است.

شبکه الشروق الجزایر به نقل از وزارت خارجه این کشور گزارش داد، الجزیره به دیپلماتهای سوئد و دانمارک هشدار داده است که به شدت، این اقدامات غیر اخلاقی و به دور از تمدن را که مقدسات مسلمانان جهان را هدف قرار داده و موجب جریحه دار شدن احساسات آنان شده است، محکوم می کند.

 یک گروه کوچک دانمارکی که خود را میهن پرستان دانمارک می خوانند، امروز با تجمع در برابر سفارت عراق در کپنهاگ، به مقدسات اسلامی هتاکی کردند.

این افراد، قرآن کریم را آتش زدند و پرچم عراق را زیر پای خود لگد مال کردند.

هتاکی به مقدسات اسلامی در برابر سفارت عراق در شرایطی انجام شده که روز جمعه هفته گذشته اعضای همین گروه راست افراطی مقابل سفارت عراق به مقدسات اسلامی هتاکی و اقدامات شنیع خود را به صورت زنده از طریق شبکه فیسبوک پخش کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار سفیر دانمارک و کاردار سوئد در الجزایر

احضار سفیر دانمارک و کاردار سوئد در الجزایر