مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-06اجتماعي

یوزپلنگ آسیب دیده توران تلف شد


یوزپلنگ آسیب دیده که در طرف پارک ملی توران مشاهده شده و گفته می شد که از توله های سال های گذشته «خورشید»، (رکورددار زادآوری یوزپلنگ های ایرانی در منطقه توران) است، - یوزپلنگ آسیب دیده که در طرف پارک ملی توران مشاهده شده و گفته می شد که از توله های سال های گذشته خورشید ، (رکورددار زادآوری یوزپلنگ های ایرانی در منطقه توران) است، امروز تلف شد.

یوزپلنگ نر با علائم کم خونی شدید در زیستگاه های پیرامونی پارک ملی توران تلف شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، یوزپلنگ آسیب دیده که در طرف پارک ملی توران مشاهده شده و گفته می شد که از توله های سال های گذشته خورشید ، (رکورددار زادآوری یوزپلنگ های ایرانی در منطقه توران) است، امروز تلف شد.

  بهرامعلی ظاهری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان در این زمینه، اظهار داشت: پس از گزارش واصله روز گذشته مبنی بر حضور یک قلاده یوزپلنگ با حال نامساعد، تیم دامپزشکی و محیط بانان از بعد از ظهر به منطقه اعزام شدند.

    وی افزود: تیم حاضر در محل پس از غروب خورشید و تاریکی هوا، در دو مرحله فرصت نزدیک شدن به حیوان را پیدا کردند، اما به دلیل تاریکی هوا، امکان اقدام برای بیهوشی حیوان وجود نداشت.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان اضافه کرد: صبح امروز، پانزدهم مرداد، تیم حاضر در محل از صبح زود، مجدد به منطقه اعزام شدند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوزپلنگ آسیب دیده توران تلف شد

یوزپلنگ آسیب دیده توران تلف شد