مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-17اقتصادي

قیمت بلیت قطار چهار تخته تهران - خرمشهر 390 هزارتومان است


افزایش ظرفیت تعداد صندلی ها به بیش از 600 هزار نفر به صورت رفت و برگشت هستیم و قیمت بلیت قطار چهار تخته و چهار ستاره از تهران _خرمشهر 390 هزار تومان است.

- مدیر راه آهن جمهوری اسلامی گفت: افزایش ظرفیت تعداد صندلی ها به بیش از 600 هزار نفر به صورت رفت و برگشت هستیم و قیمت بلیت قطار چهار تخته و چهار ستاره از تهران _خرمشهر 390 هزار تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید میعاد صالحی در نشست خبری با تاکید بر راه اندازی قطار ترکیبی کربلا، گفت: امید می رود راه آهن جمهور اسلامی ایران بتواند از ابتدای ماه صفر تا 25 این ماه که بازه زمانی اربعین محسوب می شود بتوانیم خدمات رسان زائرین حسینی باشیم.

مدیر راه آهن جمهوری اسلامی در ادامه تصریح کرد: راه آهن جمهوری اسلامی از سال گذشته اقداماتی متعددی در خصوص افزایش تعداد صندلی و قطارهای فوق العاده از یک و ثابت نگه داشتن قیمت بلیت قطارها از سوی دیگر بتواند خدمات رفاهی مناسب به مسافرین ریلی ارائه دهد و در سال جاری تلاش بر این است تا بتوانیم این مسیر را هموار تر ادامه دهیم لذا؛ با تلاش همکاران ریلی و شرکت های خصوص روند را رو به جلو پیش ببریم.

وی در ادامه گفت: در راستای ایام اربعین حسینی با افزایش ظرفیت تعداد صندلی ها به بیش از 600 هزار نفر به صورت رفت و برگشت هستیم و قیمت بلیت قطار چهار تخته و چهار ستاره از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیت قطار چهار تخته تهران - خرمشهر 390 هزارتومان است

قیمت بلیت قطار چهار تخته تهران - خرمشهر 390 هزارتومان است