مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-04سياسي

دشمنان با همه ترفندها درصددند اربعین حسینی را کم رنگ کنند


وزیر کشور ضمن ابراز تاسف از اینکه دشمنان با همه ابزارها و ترفندها درصدد هستند، اربعین حسینی را کم رنگ کنند، گفت: به کوری چشم دشمنان اربعین حسینی هرسال باشکوه تمام تر برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی وزیر کشور ضمن ابراز تاسف از اینکه دشمنان با همه ابزارها و ترفندها درصدد هستند، اربعین حسینی را کم رنگ کنند، گفت: به کوری چشم دشمنان اربعین حسینی هرسال باشکوه تمام تر برگزار می شود.

احمد وحیدی جمعه 13 مرداد در همایش فعالان و موکب داران اربعین حسینی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و گیلان که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال کم رنگ کردن فرهنگ عاشورا در میان مسلمانان هستند، افزود: در طول سال های گذشته، دشمنان فتنه های فراوانی را برای رسیدن به این هدف شوم خود طراحی کردند تا مراسم های عزاداری را تضعیف کنند که به حول و قوه الهی هر سال شاهد پرشکوه بودن این مراسم و حضور میلیونی مردم هستیم.

وزیر کشور با بیان اینکه جریان بزرگ اربعین، واقعه ای برای شناساندن سید و سالار شهیدان به تمامی جهانیان است، گفت: هر چه نگاه مان نسبت به اربعین گسترده و عمیق باشد اثرگذاری آن در اصلاح جوامع بشری بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با همه ترفندها درصددند اربعین حسینی را کم رنگ کنند

دشمنان با همه ترفندها درصددند اربعین حسینی را کم رنگ کنند