مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-29اقتصادي

خاموشی نوبتی در گیلان نداریم


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: اعمال نشدن خاموشی نوبتی دستاورد بزرگ صنعت برق به شمار می رود و ما در استان، خاموشی نوبتی نداریم.

- محمدتقی مهدی زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با وجود محدودیت های مالی موجود از ابتدای سال تا پایان تیرماه با همت و کوشش توزیع برق استان گیلان، بیش از 285 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط بصورت زمینی و هوایی در استان تاسیس شده است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: از ابتدای سال تا کنون قریب به 2087 اصله پایه فشار ضعیف و متوسط در استان نصب شده است و قریب به 400 تیر برق فرسوده نیز مورد تعویض قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در کل استان از ابتدای سال و به منظور تقویت ولتاژ برق و رفع ضعف برق ها، 18025 کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های برق استان افزوده شده که این موضوع با احداث 127 پست هوایی اجرایی شده است.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار کرد: از شروع سال جدید تا به امروز بیش از 11 هزار مشترک جدید به مشترکین توزیع برق گیلان افزوده شده است.

مهدی زاده ادامه داد: تاکنون حتی یک دقیقه خاموشی نوبتی در استان گیلان اعمال نشده است و این درحالی است که تا قبل از سال 1401، جداول خاموشی نوبتی اعمال و حتی برای برخی مناطق طی سه نوبت در روز اجرا می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی نوبتی در گیلان نداریم

خاموشی نوبتی در گیلان نداریم