مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-01ورزشي

حمایت از ورزشکاران، حمایت از قشر جوان و تزریق انگیزه حرکت و پیشرفت به جامعه است


رییس کل دادگستری استان فارس حمایت از ورزشکاران را ضروری دانست و گفت: حمایت از ورزشکاران، حمایت از قشر جوان و تزریق انگیزه حرکت و پیشرفت به جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در دیدار سرمربی و اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشور به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در دهه دوم محرم گفت: ورزشکاران، قهرمانان و پهلوانان ایرانی به نسبت سایر ورزشکاران دنیا از امتیاز ویژه ای برخوردارند و آن هم توسل به ائمه اطهار(علیهم السلام) است.

نماینده عالی قوه قضایه در استان فارس با اشاره به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در دیدار با ورزشکاران بر حمایت حقوقی و معنوی از ورزشکاران گفت: ورزشکاران الگوهای اخلاقی و اجتماعی جوانان هستند و حمایت معنوی از آنان حمایت از قشر جوان ، شور و نشاط جوانی و تزریق انگیزه حرکت و پیشرفت به جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در دیدار صمیمی با سرمربی، اعضا و کادر تیم ملی کشتی فرنگی کشور ضمن  آرزوی توفیق، پیروزی و سربلندی برای همه ورزشکاران ایرانی  به خصوص اعضای تیم ملی کشتی در مسابقات پیش رو عنوان کرد: با تلاش و پشتکار فراوان در مسابقات آتی جهانی سبب برافراشته شدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی شوید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ورزشکاران، حمایت از قشر جوان و تزریق انگیزه حرکت و پیشرفت به جامعه است

حمایت از ورزشکاران، حمایت از قشر جوان و تزریق انگیزه حرکت و پیشرفت به جامعه است