مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-09بين الملل

سوریه: آمریکا تروریست ها را به مواد شیمیایی مجهز می کند


معاون نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت ضمن محکومیت استفاده از تسلیحات شیمیایی، اعلام کرد، واشنگتن با صحنه سازی و عملیات جعلی، - معاون نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت ضمن محکومیت استفاده از تسلیحات شیمیایی، اعلام کرد، واشنگتن با صحنه سازی و عملیات جعلی، این تسلیحات شیمیایی را در اختیار تروریست ها قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رای الیوم نوشت، الحکم دندی، معاون نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت، آمریکا مواد شیمیایی را در اختیار عناصر تروریستی موسوم به ارتش جدید سوریه در منطقه التنف قرار می دهد تا با صحنه سازی انگشت اتهام را به سمت نیروهای ارتش سوریه نشانه رود.

وی افزود، سوریه گزارش های صادره از کمیته حقیقت یاب را دلیل دیگری از استفاده سیاسی سازمان منع تسلیحات شیمیایی از وظایف خود در انجام تحقیقات درخصوص حوادث گزارش شده پیرامون استفاده ادعایی از سلاح های شیمیایی در سوریه می داند.

دندی با بیان اینکه ارتش سوریه هرگز از تسلیحات شیمیایی استفاده نکرده است، صرفاً به این دلیل که این سلاح ها را در اختیار ندارد، افزود، فریب های آمریکایی دیگر بر کسی پوشیده نیست.

وی در پاسخ به نمایندگان کشورهای عضو گفت: آنچه در جلسه امروز در مورد حادثه ادعایی استفاده از سلاح شیمیایی در غوطه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه: آمریکا تروریست ها را به مواد شیمیایی مجهز می کند

سوریه: آمریکا تروریست ها را به مواد شیمیایی مجهز می کند