مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-24سياسي

این منظره یادآور عاشورا بود


سرتیپ نظر عراقی که برای بازدید از اسـراء بــه اردوگاه آمده بود در یک سخنرانی اعلام کرد که صدام دستور داده همه اسرای ایرانی را برای زیارت به کربلا ببرند.

- با شنیدن این خبر همه خوشحال شدند و از اینکه می توانستند در چنین وضعیتی برای زیارت سرور و سالار شهیدان به کربلا بروند غم اسارت را از یاد برده و برای رسیدن به خدمت مولایشان ثانیه شماری می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرتیپ دوم عین الله کرمانی زاده که در تهاجم سراسری ارتش عراق پس از پذیرش قطعنامه 598 اسیر شده بود، در خاطراتی درباره زیارت کربلا و نجف در دوران اسارات روایت می کند: سرتیپ نظر عراقی مسئول اسرای ایرانی هر ماه برای بازدید از اسـراء بــه اردوگاه می آمد و چگونگی پیشرفت مذاکرات برای تبادل اسراء را گزارش می داد.

حقوق اسراء در زمان اسارت بر حسب درجه و مقام بود که به دینار حساب می کردند و با آن وسایل مورد نیاز از قبیل سطل آشغال، شیلنگ آب جارو، آفتابه ،قاشق، بشقاب و وسایلی از این قبیل تهیه می کردیم.

البته لیست وسایلی که لازم داشتیم باید چند برابرش را می نوشتیم تا نصف آن به دستمان برسد.

در یکی از روزها سرتیپ نظر عراقی که برای بازدید از اسـراء بــه اردوگاه آمده بود در یک سخنرانی اعلام کرد که صدام دستور داده همه اسرای ایرانی را برای زیارت به کربلا ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این منظره یادآور عاشورا بود

این منظره یادآور عاشورا بود