مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 23:552023-07-28سياسي

شام غریبان حسینی در قبله تهران


مراسم عزاداری شام غریبان حسینی و سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش با حضور اقشار مختلف مردم در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، همزمان با فرارسیدن دهمین شب ماه محرم و جانسوزترین برگ از کتاب تاریخ، عزاداران و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام، با نوای دختر دردانه امیرالمؤمنین هم ناله شدند و در شام غریبان حسینی، برای شهدای دشت کربلا اشک ماتم ریختند.

مردم مومن و ولایتمدار شهرری در شام شهادت سرور و سالار شهیدان و 72 یار باوفایش با دلی غمبار و اندوهگین به یاد غریبی بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) در میان خیمه های سوخته، بر سر و سینه زدند و عزاداری کردند.

عاشقان اهل بیت علیهم السلام در حرم سیدالکریم(ع) و در کوچه پس کوچه های شهرری، در سکوت و تاریکی شمع روشن کردند و میثاقی دوباره با حضرت زینب کبری(س) بستند تا همواره در مسیر امام حسین(ع) و مکتب اهل بیت علیهم السلام حرکت کنند.

   هیئات و دسته های سینه زنی نیز برای اقامه عزا و عرض تسلیت به رسم هر ساله در صحن های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)حضور یافته و به یاد غربت و مظلومیت شهدای کربلا در شام غریبان که درد آن پس از سال ها بر دل شیعیان سنگینی دارد به عزاداری و سوگواری پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شام غریبان حسینی در قبله تهران

شام غریبان حسینی در قبله تهران