مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-06سياسي

محبی: مجلس بهترین شیوه برخورد با بی حجابی را در دستور کار قرار داده است


نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس با درک شرایط خاص کشور ضمن حمایت از اقتدار نیروی انتظامی، بهترین شیوه برخورد با بی حجابی که حرام سیاسی و شرعی است را در دستور کار خود قرار داده است.

- نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس با درک شرایط خاص کشور ضمن حمایت از اقتدار نیروی انتظامی، بهترین شیوه برخورد با بی حجابی که حرام سیاسی و شرعی است را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز محبی نجم آبادی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس بانک مرکزی، بیان کرد: متاسفانه سیاست انقباضی دولت در عدم پرداخت تسهیلات مشکلات جدی را برای مردم عزیز به وجود آورده است و حتی کسانی که کارکرد حساب در بانک ها دارند با این نگاه بسته و بی توجهی به شرایط خاصی که بعد از حذف ارز ترجیحی به وجود آمده توانشان تغییر داده شده است و این موضوع به سرمایه در گردش مورد نیاز حوزه های مختلف تولیدی و خدماتی آسیب وارد کرده است.

لازم است اقدامی عاجل و کارگشا در این زمینه صورت گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: اینکه بگوییم ما نمی خواهیم تولید نقدینگی کنیم و پایه پولی را افزایش دهیم با این فضای رکود و انقباضی هرگز قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبی: مجلس بهترین شیوه برخورد با بی حجابی را در دستور کار قرار داده است

محبی: مجلس بهترین شیوه برخورد با بی حجابی را در دستور کار قرار داده است