مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:002023-07-26اقتصادي

اهدای ساختمان مرکز فرهنگی هنری بنفشه به کانون پرورش فکری مرزن آباد


با همت خیران نیک اندیش مازندرانی ساختمان مرکز فرهنگی هنری بنفشه با ارزش تقریبی300 میلیارد ریال به کانون پرورش فکری اهدا شد.

- ایسنا/مازندران با همت خیران نیک اندیش مازندرانی ساختمان مرکز فرهنگی هنری بنفشه با ارزش تقریبی300 میلیارد ریال به کانون پرورش فکری اهدا شد.

هم زمان با روز جهانی و هفته ملی کودک در مهرماه سال 1400 ، با همت خیران و کانون پرورش فکری مازندران مرکز فرهنگی هنری بنفشه در منطقه بیرون بشم شهر مرزن آباد چالوس افتتاح شد و به منظور انجام فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان منطقه مرزن آباد در اختیار کانون قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، اکنون، پس از گذشت دو سال در نشستی که با حامد فاضلی کبریا، مدیرکل کانون مازندران، مجتبی ولی پور، معاون اداری مالی کانون و سمیه توکل، مسئول مرکز فرهنگی هنری بنفشه و سه خیر نیک اندیش؛ نادر توکلیان، روح الله یزدان پناه به نمایندگی از خانواده مرحومه ولیعهد ایکانی نژاد و عباس صلاحی نژاد به نمایندگی از مرحومه صفیحه صلاحی نژاد در این مرکز صورت پذیرفت؛ سند این ساختمان به ارزش تقریبی300 میلیارد ریال به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران اهدا شد.

قابل ذکراست، مرکز فرهنگی هنری بنفشه در زمینی به مساحت 900 مترمربع و زیر بنای500 مترمربع در منطقه بیرون بشم مرزن آباد شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای ساختمان مرکز فرهنگی هنری بنفشه به کانون پرورش فکری مرزن آباد

اهدای ساختمان مرکز فرهنگی هنری بنفشه به کانون پرورش فکری مرزن آباد