مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:302023-07-24سياسي

آغاز جلسه علنی مجلس/ سوال از وزیر تکاور در دستور کار نمایندگان


نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در دستور کار جلسه امروز صحن مجلس شورای اسلامی دارند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در دستور کار جلسه امروز صحن مجلس شورای اسلامی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

نمایندگان مجلس رسیدگی به موارد زیر را در دستور کار جلسه امروز خود دارند: - سوال سیدمجتبی محفوظی نماینده آبادان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی - گزارش کمیسیون کشاورزی،آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد بررسی نحوه سیاستگذاری دستگاههای متولی در حوزه مدیریت بازار کالاهای استراتژیک گندم و برنج در کشور - ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازشوردوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم(44) قانون اساسی در مورد طرح تأمین مالی و جهش تولید ازطریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور - گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت - گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های موضوع ماده (29) قانون برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلسه علنی مجلس/ سوال از وزیر تکاور در دستور کار نمایندگان

آغاز جلسه علنی مجلس/ سوال از وزیر تکاور در دستور کار نمایندگان