مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:302023-07-30بين الملل

افزایش تردیدها درباره «مالی» در پی عدم اطلاع رسانی دولت آمریکا


یک روزنامه آمریکایی گزارش داد، وزارت امورخارجه آمریکا در نشست با اعضای مجلس نمایندگان با استناد به «ملاحظات حریم خصوصی» از ارائه اطلاعات درباره دلایل تعلیق مجوز امنیتی نماینده ویژه دولت در امور ایران خودداری کرده است.

- افزایش تردیدها درباره مالی در پی عدم اطلاع رسانی دولت آمریکا یک روزنامه آمریکایی گزارش داد، وزارت امورخارجه آمریکا در نشست با اعضای مجلس نمایندگان با استناد به ملاحظات حریم خصوصی از ارائه اطلاعات درباره دلایل تعلیق مجوز امنیتی نماینده ویژه دولت در امور ایران خودداری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن تایمز به نقل از منابع آگاه در کنگره نوشت که دولت جو بایدن در نشست محرمانه روز جمعه با اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از ارائه توضیحات درباره دلایل لغو مجوز امنیتی راب مالی، نماینده ویژه دولت در امور ایران خودداری کرد که این امر تردیدها در این خصوص که مالی اطلاعات حساس را در اختیار افراد خارجی قرار داده باشد، تشدید کرده است.

هفته ها پس از آغاز جنجال ها بر سر راب مالی، کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان صبح جمعه یک گزارش محرمانه از وزارت امورخارجه آمریکا در مورد این موضوع دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تردیدها درباره «مالی» در پی عدم اطلاع رسانی دولت آمریکا

افزایش تردیدها درباره «مالی» در پی عدم اطلاع رسانی دولت آمریکا