مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-11سياسي

فرهیختگان و افراد توانمند برای انتخابات مجلس نام نویسی کنند


فرهیختگان، نخبگان، دل سوزان و افراد توان مند شهرستان که توانایی خدمت به مردم را در خود سراغ دارند برای حضور در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد:در انتخابات پیش رو چهار مولفه مشارکت حداکثری، سلامت، امنیت و رقابت مومنانه با اخلاق نامزدهای انتخاباتی در فضایی است که قانون برای آنها مشخص کرده که در زمان تعیین شده به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: این بازده زمانی فرصتی برای رسیدگی دقیق تر به پرونده های نامزدهای انتخاباتی است که از این تریبون مقدس و متعلق به عامه مردم به ویژه از محضر فرهیختگان، نخبگان و کسانی که توانایی خدمت به مردم را در خودسراغ دارند، تقاضا می شود برای ثبت نام و نامزد شدن در انتخابات حضور پیداکرده و چنانچه اعتماد مردم را به خود جلب کردند.

امام جمعه پل دختر گفت: کسی که منتخب مردم و به عنوان وکیل آنها انتخاب می شود باید شب و روز نشناسد و در این راه تمام تلاش خود را به کار گیرد.

وی به اجرای فرایند ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: بنابراین از جامعه فرهیختگان، افراد توانمند و دغدغه مندان نظام پلدخترانتظار می رود چنانچه توانایی لازم را در خود می بینند تا 22 مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهیختگان و افراد توانمند برای انتخابات مجلس نام نویسی کنند

فرهیختگان و افراد توانمند برای انتخابات مجلس نام نویسی کنند