مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 11:362023-08-18ورزشي

خاطرات اسرای بوشهری؛ از فاتحه وسط فوتبال تا فرو بردن سر در فاضلاب!


خبرگزاری فارس - شهرستان دشتستان، زینب رنج کش: وارد سالن شهید شاهینی برازجان شدم و گوشه ای در ردیف بانوان نشستم از قبل با اداره بنیاد شهید دشتستان هماهنگ کرده بودم تا گفتگویی با سه تن از آزادگان دشتستانی داشته باشم.

خوب به همه نگاه می کردم همه لبخند می زدند و با هم حرف می زدند و هر کدام که تازه به جمعشان می پیوست چون دوران نوجوانیشان شاد و سرزنده از جا بر می خواستند و دست دور گردن هم حلقه می کردند یا به گرمی دست همدیگر را می فشردند.

از جایم برخواستم توجهم به شخصی بود که عینکی برچشم داشت و انگشت سبابه اش را بر روی چانه اش گذاشته بود و با لبخند به حرف های بقیه گوش می داد از او عبور کردم و وسایلم را ردیف هفتم یا هشتم گذاشتم و به نزد بچه های بنیاد شهید رفتم و از آن ها کمک خواستم، که البته آن ها نیز به من کمک کردند.

دقیقا کنار همان مرد انگشت به چانه ایستادند و از او خواستند تا به من کمک کند و گفتگو کنیم وقتی از جایش بلند شد با مهربانی گفت: کجا بیایم؟ با او به سمت صندلی های ردیفی رفتیم که وسایلم آن جا بود بعد از معرفی خودم او نیز خودش را اینگونه معرفی کرد: قیطاس اعظم ساکن روستای پشت پر از توابع شهرستان دشتستان و آزاده ام و آزادی خود را مدیون بچه هایی میبینم که در غربت اسارت ماندند تا ما بیاییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات اسرای بوشهری؛ از فاتحه وسط فوتبال تا فرو بردن سر در فاضلاب!

خاطرات اسرای بوشهری؛ از فاتحه وسط فوتبال تا فرو بردن سر در فاضلاب!