مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-21حوادث

کشف محموله بزرگ شیشه در آذربایجان غربی


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند مواد مخدر و کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در محور میاندوآب- مهاباد ، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه سردار رحیم جهانبخش   اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت افرادی در حوزه قاچاق در خصوص انتقال محموله مواد مخدر با 2دستگاه کامیون از شرق کشور مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از خودروهای متهمان در مسیر میاندوآّب – مهاباد ، مقدار 100 کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف  شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در این راستا 4 متهم دستگیر و 2 دستگاه کامیون و یک دستگاه سواری پژو توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار جهانبخش در پایان با تقدیر از همکاری های خوب و به موقع مردمی با پلیس، گفت: خادمان مردم در انتظامی استان در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله بزرگ شیشه در آذربایجان غربی

کشف محموله بزرگ شیشه در آذربایجان غربی