مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-17سياسي

دهستان کهورستان بندر خمیر به بخش تبدیل شد


با موافقت وزیر کشور، دهستان کهورستان از توابع شهرستان بندرخمیر به بخش تبدیل و دو دهستان جدید نیز در این شهرستان ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در راستای آخرین تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری به استناد ماده (13) مصوب 1362، وزیر کشور با تبدیل دهستان کهورستان و دهستان لاتیدان به بخش کهورستان موافقت کرد.

بر اساس این مصوبه روستای کهورستان به عنوان مرکز این بخش تعیین شده است، این بخش دارای 10 هزار و 50 نفر جمعیت و 23 روستا خواهد بود.

همچنین دهستان لاتیدان از ترکیب روستاها، مزرعه ها و مکان های واقع در محدوده جغرافیایی که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است شامل روستاهای نیمه کار، نره، چوری، دریخا، مارو، پی پر، آشتابی و آرابی ایجاد و روستای نیمه کار به عنوان مرکز این دهستان تعیین شد.

همچنین در بخش مرکزی شهرستان خمیر یک دهستان به نام کشار از ترکیب روستاها، مزرعه ها و مکان های واقع در محدوده جغرافیایی موضوع نقشه پیوست از جمله کشار بالا، کشار زیر، چمردان، کشار سرگپ، کشار دوستان، چاه لیمو، چاه گود چمردان، شهر جدید علوی، تهلو و انگوران تهلو ایجاد و روستای کشار بالا به عنوان مرکز این دهستان تعیین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهستان کهورستان بندر خمیر به بخش تبدیل شد

دهستان کهورستان بندر خمیر به بخش تبدیل شد